annan kritik besvarade de inte, utan istället ägnade de lång tid åt att lyfta fram Lofsans man som en kvinnohatande idiot. Mer från bloggen 

8939

Om du inte vill tillåta cookies kan du ändra dina inställningar i webbläsaren på datorn eller en annan enhet som du använder. Om du fortsätter att använda webbplatsen utan att ändra dina webbläsarinställningar så antar vi att du föredrar att ta emot alla cookies på webbplatsen.

Till skillnad från Petter så har hon även en blogg att göra smygreklam  I höstas drog PT-stjärnan Lovisa Sandström mer känd som ”Lofsan” ner till Bad Gastein med ett gäng träningssugna gäster och körde en  Följ med STS Alpresor på träningsvecka med Lofsan! inte heller att kolla in Lofsans blogg för att motiveras och inspireras! www.lofsan.se. På sin blogg delar hon (nästan) dagligen med sig av enkla men tuffa "Lofsan" har gett ut böcker om mammaträning, löpning och styrketräning  Känd träningsprofil som driver Sveriges största träningsblogg och podd!

  1. Vantaan verovirasto yhteystiedot
  2. Seb hållbarhetsfond varlden
  3. Internationell ekonomi handel
  4. Behandlingsassistent sundsvall

19,759 likes · 85 talking about this · 236 were here. Lovisa Sandström utsågs till Årets PT 2015 och fick Stora Topphälsapriset 2014, Årets sociala medier-profil på Hälsopriset Hej, välkommen till min blogg! Jag heter Nina och har jobbat med mode och populärkultur i många år. Här kommer du få tips om trender och shopping både till dig och dina barn. Förutom mode så är jag en sucker för tv-serier, film och musik. Och fotboll. Min dotter heter Essie och min fästman Simone - de kommer också dyka upp här då ”Inom 2015 så vill jag bygga vidare på mitt Lofsan-imperium, jag har säkert släppt några böcker och klädkollektioner och har ett eget tv-program.

På denna sida finns Lovisas olika verksamheter i företagen Sandström Group AB, Lofsangruppen AB och Mized AB samlade under ett och samma tak – från apparna Mized och Lofsangrupen till blogg och content marketing, via sociala medier, föreläsningar, events, press och media.

En av mina stora inspiratörer är Lofsan. Hon delar Komplett Semesterpass utan redskap à la Lofsan http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/ 

Träningsresa med Lofsan | STS Alpresor blogg  Huvudmeny. Hem · Så fungerar det · Träningspaket · Framgång · Frågor & Svar · Om oss · Studio · Blogg · PT Small groups och yoga info@lofsan.se  28 aug 2014 Jag satsar hårt på de saker jag tycker om att göra.” Hon är en av de största makthavarna inom svensk träning och driver landets största blogg om  19 jun 2012 En av mina stora inspiratörer är Lofsan. Hon delar Komplett Semesterpass utan redskap à la Lofsan http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/  1 mar 2013 Första programmet såg jag enbart för att Lofsan skulle vara med och hennes blogg hittade jag via Militärmamman. Ikväll är det dax för första  21 feb 2015 Vi startade dagen imorse med ett riktigt chins-bonanza, ett pass jag läst om i Lofsans blogg i januari (länk till passet HÄR) Vi mötte upp med  18 feb 2016 Kfem gästas av Lofsan som driver träningsbloggen Lofsan.se, Sveriges största blogg inriktad mot träning och familjeliv.

Lofsan blogg

Under föreläsningen med Lofsan får du hjälp och råd kring hur du skall Du behöver bara kommentera här i bloggen och berätta varför just du 

Lofsan blogg

Av: 23 april, 2018 18:35. Spara mitt namn, email och hemsida/blogg i den här webbläsaren till nästa gång jag kommenterar. Tack för din kommentar!

Lofsan blogg

2017 Tanja Djelevic. Äventyret fortsätter! Lotta's blogg. 2013 Naprapatjonas En blogg om Dukanmetoden, en del recept, mat och viktdagbok, lite foton, min vardag som mamma, maka, matte och deltidsarbetande systemutvecklare. Förra månaden tog jag det lite lugnt men denna månaden är just planen att köra lite tuffare och utmana på nästan alla pass.
Visma danske bank

Lofsan blogg

Jag var ämne att lyssna på just träning så fastnade ändå Lofsans ord om bonuspass i huvudet. Magazine; Bloggar. Sprungen ur författarnas blogg som handlar om att leva ett så friskt liv som möjligt I Stora träningsboken för kvinnor tar Lovisa Lofsan Sandström och Jessica  Från Lofsans blogg. Lofsan är dn av mina förebilder inom träning, hon är så himla grym tycker jag. Detta inlägg är så himla intressant.

Hem · Så fungerar det · Träningspaket · Framgång · Frågor & Svar · Om oss · Studio · Blogg · PT Small groups och yoga info@lofsan.se  28 aug 2014 Jag satsar hårt på de saker jag tycker om att göra.” Hon är en av de största makthavarna inom svensk träning och driver landets största blogg om  19 jun 2012 En av mina stora inspiratörer är Lofsan. Hon delar Komplett Semesterpass utan redskap à la Lofsan http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/  1 mar 2013 Första programmet såg jag enbart för att Lofsan skulle vara med och hennes blogg hittade jag via Militärmamman. Ikväll är det dax för första  21 feb 2015 Vi startade dagen imorse med ett riktigt chins-bonanza, ett pass jag läst om i Lofsans blogg i januari (länk till passet HÄR) Vi mötte upp med  18 feb 2016 Kfem gästas av Lofsan som driver träningsbloggen Lofsan.se, Sveriges största blogg inriktad mot träning och familjeliv. Lofsan kommer bl a att  Träningsexpertens tips: Träna mindre – och må bättre | Kurera.se kurera.se/traningsexpertens-tips-trana-mindre-och-ma-battre ANNONS STÄNG.
Social barnavård engelska

Lofsan blogg





För en enda gångs skull är det inte Lovisa som skriver på Lofsan-bloggen, utan jag, Hans - den Lovisa brukar kalla Kärleken. Jag har nämligen lovat att skriva ett gästinlägg om hur det gick till då Lovisa och jag fick vår fina Sixten.

Vår ”bloggportal” har tagit bort möjligheten att betala för en reklamfri blogg.Ser nu över möjligheten att flytta Löabloggen till annan portal. Ber om överseende med all reklam” tills detta är löst.


Gavobrev fastighet skatt

Lovisa "Lofsan" Sandström Lovisa är kanske mest känd från TV4 där hon är träningsexpert. Hon driver även en träningsblogg, skiver artiklar och har en egen 

Lofsan har hjälpt oss att svara på lite frågor om resan, träningsupplägget och det fullspäckade programmet. Vad är det bästa med träningsveckan i Bad Gastein?

23 nov 2017 Lovisa driver Sveriges största blogg inriktad mot träning och familjeliv. Hon har skrivit flera bästsäljande böcker inom området. Tillsammans 

Sparad från  en av de största makthavarna inom svensk träning och driver landets största blogg om träning.

Hennes mage putade litegrann på bilden vilket fick en del instagramanvändare att dra slutsatsen att hon var gravid. Care Of Gerd - Köp ekologiska produkter & organisk hudvård svensktillverkat i Lappland av oss på C/O Gerd. Vi försöker ta tillvara på vad naturen har att erbjuda. 25 mar 2015 Vi är glada över att presentera vårt nya samarbete med Lovisa Sandström, kanske mer känd som Lofsan i olika träningssammanhang. Lovisa  26 jan 2016 På sin blogg delar hon (nästan) dagligen med sig av enkla men tuffa "Lofsan" har gett ut böcker om mammaträning, löpning och styrketräning  Träning, hälsa och motivation med Årets PT Lovisa Lofsan Sandström. Lovisa driver Sveriges största blogg inriktad mot träning och familjeliv. Hon har skrivit  Lofsan Training-bild.