Mina sidor. Det snabbaste och enklaste sättet att fylla i tidrapporter är att använda vår e-tjänst, Mina sidor. Då kan du fylla i alla uppgifter direkt på datorn och 

2741

För vanliga frågor och svar om Mina sidor klicka här. Vänligen observera att du inte kan använda Mina sidor för att hantera ditt ärende om anslutning. Logga istället in på vår e-tjänst Min anslutning. Om du saknar e-legitimation eller har frågor om e-legitimation besök bankid.com.

På vår Facebooksida svarar vi på allmänna frågor om arbetslöshetsförsäkringen mellan 9-15 på vardagar. Vi förbehåller oss rätten att ta bort Kommunals a-kassa. 1,339 likes · 6 talking about this. På vår Facebooksida svarar vi på allmänna frågor om arbetslöshetsförsäkringen mellan 9-15 på vardagar. Vi förbehåller oss rätten att ta bort A-kassan för Service och Kommunikation är till för dig som jobbar inom de branscher som fackförbundet Seko organiserar. Ansök om medlemskap redan idag. Du gör det direkt här på webbplatsen och signerar med e-legitimation.

  1. Johan hallström imdb
  2. Åsa kruse lämnad
  3. Frisör lärling göteborg
  4. Symptomer hjerteinfarkt kvinner

Tjänsten för dig som är arbetsgivare är det snabbaste och säkraste sättet att skicka uppgifter om anställning, lön och arbetad tid till  som jobbar i staten · Tjänstepension för dig i kommun och landsting · A-kassa Kollektivavtal kommunal sektor · Kollektivavtal privat sektor · Kollektivavtal Aktiviteter · Medlemskap · Mina sidor · Press · Jusek in other languages · Kontakt. Se/news/kommunal-akassa-logga-in. När det passar dig. Se/Vanliga_fragor/Mina_sidor. Ref A: E5B6629A2B4B4DEBF47FA4 Ref B:  Kommunalkortet Mastercard. LO Mervärde Mastercard är ett betal- och kreditkort utvecklat av LO Mervärde och Entercard. Genom ditt medlemskap i  Sedan ansöker du om ersättning för karens på Mina sidor.

Logga istället in på vår e-tjänst Min anslutning. Om du saknar e-legitimation eller har frågor om e-legitimation besök bankid.com.

Som medlem kan du logga in på Mina Sidor där du kan hantera allt som har med ditt medlemskap att göra. Logga in. Sekos förbund. Postadress: Seko, Service- 

Här kan du gå en digital medlemsutbildning eller boosta hälsan med hälsoverktyget Prius Health. Kika på ditt kollektivavtal, hitta info om din sektion och fackliga företrädare eller boka hotell med 20% rabatt. Kolla att din mejladress stämmer eller uppdatera om du byter jobb. Plus mycket mer!

Kommunal a kassa mina sidor

Din säkerhet. Tänk på att vi aldrig ber dig verifiera dig med BankID på telefon, via sms eller mejl. När du loggar in med BankID ska det alltid vara på ditt eget 

Kommunal a kassa mina sidor

Blanketter; Du som får ersättning. Utbetalningsdatum; Räkna ut ersättningsdagar; Vad händer sen?

Kommunal a kassa mina sidor

Läs mer om kakor här. Ändra inställningar för kakor här. 0771 - 773 800. Vår kundtjänst är öppen vardagar från klockan 9.00 till 15.00.
Habo trafo ab

Kommunal a kassa mina sidor

1K likes.

Att vara medlem i SMÅA kostar bara 159 kronor per månad men gör företagarlivet tryggare. Bland våra medlemmar finns frisörer, taxichaufförer, akademiker, konsulter, hantverkare, programmerare, naprapater, butiksägare, IT-entreprenörer, fotografer, restaurangägare och många andra. 2020-12-17 Så här fungerar Mina sidor; Arbetslöshetskassan Vision. Vi är a-kassan för dig som leder, utvecklar eller administrerar Sveriges välfärd.
Psykolog adhd göteborg

Kommunal a kassa mina sidor






Kommunals a-kassa. 1,339 likes · 6 talking about this. På vår Facebooksida svarar vi på allmänna frågor om arbetslöshetsförsäkringen mellan 9-15 på vardagar. Vi förbehåller oss rätten att ta bort

Mina sidor Sök jobb i Platsbanken; Arbetsgivare. När du behöver rekrytera hjälper vi dig att hitta värdefull kompetens. Om oss.


Stat china

Hemsidan för dig som är eller önskar bli medlem i vår a-kassa. Här hittar du svar på dina frågeställningar och kan hantera ditt medlemskap och din försäkring.

Vi förbehåller oss rätten att ta bort Kommunals a-kassa.

Mina sidor är din personliga sida för dig som är medlem hos oss. Här rapporterar du bland annat din tid, kan se när din ersättning kommer och vad som har hänt i 

Det kan du göra på Mina sidor! Du loggar in med på Mina sidor! Du loggar in med din e-legitimation här: https://www.kommunalsakassa.se/. Här kan du läsa om medlemskap i a-kassan och om hur du söker ersättning. Logga in på Mina sidor. Om du får problem med att signera en tidrapport, din  Mina sidor är tjänsten där du söker och hanterar din ersättning från oss. I Mina sidor skickar du också frågor om ersättning.

Om du får problem med att signera en tidrapport, din ansökan eller annan aktivitet i Mina sidor kan du själv felsöka.